Serviciul de Asigurare a Mobilității
Informații cu caracter general
Folosind serviciul de mobilitate vă asiguraţi că veţi primi la timp ajutor calificat în caz de imobilizare tehnică a maşinii dumneavoastră în timpul călătoriei, cum ar fi lămpile de avertizare roșii aprinse.
Serviciul de mobilitate este valabil din momentul livrării autovehiculului și până la prima inspecție/primul service interval. Acest serviciu se poate extinde pe toată perioada de utilizare a autovehiculului, cu condiţia ca toate lucrările de mentenanţă recomandate de producător (inspecţie service/interval service) să fie efectuate la timp şi în conformitate cu prescripţiile producătorului.
În cazul în care aveţi nevoie de asistenţă, apelaţi numărul de telefon +40 372 500 081* sau apăsaţi butonul de asistenţă din autovehicul.
* număr de telefon cu tarif normal
Clienții beneficiază de garanția mobilității Volkswagen în: Austria, Belarus, Belgia, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Danemarca, Elveția, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Insulele Canare, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Marea Britanie, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Serbia și Muntenegru, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Țările de Jos, Ungaria
Servicii în caz de imobilizare
Asistență rutieră (la faţa locului)
În caz de imobilizare, vă oferim operativ asistenţă cât mai repede posibil, precum lucrările de reparaţie minore (siguranţe, coliere, asistenţă în cazul descărcării bateriei, schimbarea unei roţi avariate etc.), realizate la faţa locului pentru a vă ajuta să vă continuaţi călătoria. Eventualele materiale sunt contra cost.
Serviciul de tractare
În cazul în care defecţiunea nu poate fi remediată la faţa locului, autovehiculul va fi tractat până la cel mai apropiat service autorizat Volkswagen.
Autovehicul la schimb
Dacă autovehiculul rămas în pană nu poate fi reparat cu promptitudine, vă este pus la dispoziţie un autovehicul la schimb, cel mult similar, fără limită de kilometri, până la trei zile calendaristice, iar pentru modelele California până la 4 zile calendaristice.
Obs.: Se vor rambursa costurile aferente unui autovehicul cel mult similar, maxim tarif sharetoo.
Taxi / autobuz / tren
În locul unui autovehicul la schimb, se poate oferi o alternativă mai rentabilă, cum ar fi transportul cu autobuzul, trenul sau taxiul, care să asigure nivelul dorit de mobilitate, cu condiţia ca aceste costuri să fie mai mici decât cele asociate unui autovehicul la schimb.
Cazare la hotel
Ca alternativă la maşina de schimb, se poate deconta cazarea pentru o noapte (cu mic dejun inclus) la hotel de 3*** pentru conducătorul auto şi pasageri (până la două nopţi pentru modelele California).
Nu se vor rambursa costurile pentru un autovehicul rămas în pană:
- ca urmare a unui accident sau a unor factori externi (de exemplu: furt), respectiv a unei îngrijiri deficitare și unei utilizări necorespunzătoare.
- ca urmare a unui comportament rău intenționat sau a gravei neglijențe a proprietarului, a șoferului sau a unui pasager.
- din cauza unor modificări ale autovehiculului sau montării unor piese de schimb neomologate de Volkswagen AG.
- ca urmare a unor reparații necorespunzătoare efectuate într-o unitate service neautorizată de Volkswagen AG.
- ca urmare a participării la competiții moto-sport, la manevre, la intervenții în caz de catastrofă sau în alte circumstanțe similare.
- ca urmare a unor conflicte armate, tulburări interne, cutremure sau alte cazuri de forță majoră.
- ca urmare a neefectuării reparațiilor recomandate cu ocazia inspecțiilor service la interval.
- ca urmare a unor defecte cunoscute de cumpărător, dar pe care acesta nu le-a solicitat a fi remediate cu promptitudine la un centru service autorizat.