Dezvoltată în special pentru clienții noștri care parcurg distanțe scurte, precum și deplasări frecvente la turații joase, regenerarea standard¹ poate ajuta la prelungirea duratei de viață a componentelor autovehiculului prin controlul optimizat al regenerării filtrului de particule diesel. În plus, astfel pot fi reduse vizitele în atelier, inclusiv timpii de nefuncționare.
Filtrul de particule diesel implicat în purificarea eficientă a gazelor arse poate menține o performanță ridicată numai la arderea regulată a particulelor filtrate în cadrul unei faze de regenerare care se derulează în cea mai mare parte automat. Însă regenerarea care durează mai multe minute nu poate fi finalizată adesea în cazul în care predomină deplasările pe distanțe scurte, astfel încât, în timp, are loc o colmatare a filtrului de particule diesel, precum și subțierea uleiului din cauza fazelor de regenerare incomplete - urmarea este un efort de întreținere ridicat.
Această problemă poate fi prevenită prin funcția bine gândită a regenerării standard, fazele de regenerare putând fi amânate manual sau declanșate voit prin intermediul panoului de butoane, iar simultan se primesc informații curente despre fazele de regenerare scadente, respectiv în derulare.
Pentru informații suplimentare, partenerul tău Volkswagen Autovehicule Comerciale îți stă cu plăcere la dispoziție.
Disponibil pentru Crafter, Transporter 6.1, Caravelle 6.1 Trendline și Comfortline, precum și Multivan 6.1 Comfortline.
Pe această pagină a modelului sunt descrise dotările autovehiculului. De cele mai multe ori nu se menționează dacă la dotarea respectivă este vorba de o dotare de serie sau de o dotare opțională care poate fi oferită contra cost. Pentru mai multe informații despre dotări de serie și/sau dotările suplimentare, vă rugăm să vă adresați doar unui distribuitor autorizat Volkswagen Autovehicule Comerciale sau să folosiți configuratorul Volkswagen Autovehicule Comerciale. Autovehiculele arătate în această pagină pot să difere în unele cazuri de programul de livrare actual din România. Sunt ilustrate parțial dotări speciale care pot fi oferite contra cost. Toate prețurile brute sunt prețuri orientative neobligatorii și neconvenite, având inclus 19% TVA.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.vw-vehicule-comerciale.ro/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.