În 1990 Volkswagen demarează producția unei generații noi de Transporter. Modelul Volkswagen Transporter și bus complet nou construit cu denumirea de serie constructivă T4 se prezintă cu tracțiune față și sisteme de propulsie montate în față. În ceea ce privește numărul de suprastructuri și versiuni, modelul T4 se bazează pe gama de modele a predecesorului, prin diverse extensii. Pentru utilizarea comercială sunt disponibile printre altele autofurgonul închis, modelul Kombi vitrat, varianta cu platformă cu suprafață de încărcare înaltă și joasă, precum și cabina dublă . În plus, pentru prima dată este disponibil cu Transporter ca autoșasiu și cap tractor pentru extindere, echipare cu suprastructură și modificare. În plus, pentru a răspunde diferitelor cerințe, sunt disponibile două ampatamente.
Cine dorește să utilizeze modelul T4 pentru timpul liber sau ca mașină de familie, poate apela la Caravelle sau la bine echipatul Multivan - acesta din urmă este disponibil numai cu ampatament scurt. Și seria constructivă California introdusă acum numai doi ani și care a înregistrat un succes remarcabil continuă să fie disponibilă. Această autorulotă există momentan cu plafon înalt fix sau cu plafon rabatabil. O versiune cu plafon semi-înalt și o variantă cu plafon înalt cu ampatament lung vor urma. Nou este modelul Multivan Business. Echipat cu piele și toate noutățile disponibile în materie inovații, acesta este pentru mult timp cel mai scump și exclusivist model de serie de la Volkswagen.
Variante de modele
Modellvarianten/Bauzeit: | Motor: | Einbaulage Motor: | Antrieb: | Radstand (mm): | Länge/Breite/Höhe (mm): |
---|---|---|---|---|---|
T4 1.8: 1990 – 1992T4 2.0: 1990 – 2003T4 2.5: 1991 – 2003T4 2.8 VR6: 1996 – 2000T4 2.8 V6: 2000 – 2003T4: 1.9 D: 1990 – 1995T4 1.9 TD: 1993 – 2003T4 2.4 D: 1990 – 2003T4 2.5 TDI: 1995 – 2003 | Benziner:1.8 + 2.0: Vierzylinder, Reihe, wassergekühlt2.5: Fünfzylinder, Reihe, wassergekühlt2.8 VR6 + 2.8 V6: Sechszylinder VR-Anordnung, wassergekühltDiesel:1.9 D + 1.9 TD: Vierzylinder, Reihe, wassergekühlt2.4 D + 2.5 TDI: Fünfzylinder, Reihe, wassergekühlt | vorn, quer | VorderradModellvariante syncro mit Allrad | wahlweise 2.920 oder 3.220 (nicht für Multivan) | 4.707 – 5.107/1.840/1.940 – 2.430 (mit Hochdach) |
Versiuni de motoare
Modellvarianten/Bauzeit: | Hubraum (cm3): | Leistung (kW/PS - bei min-1): | max. Drehmoment (Nm - bei min-1): |
---|---|---|---|
1.8 (1990 – 1992) | 1.781 | 49/67/4.000 | 140/2.200 |
2.0 (1990 – 2003) | 1.968 | 62/84/4.300 | 159/2.200 |
2.5 (1991 – 2003) | 2.461 | 1991 – 2003: 81/110/4.5001997 – 2003: 85/115/4.500 | 1991 – 2003: 190/2.2001997 – 2003: 200/2.200 |
2.8 VR6 (1996 – 2000)2.8 V6 (2000 – 2003) | 2.792 | 1996 – 2000 (VR6): 103/140/4.5002000 – 2003 (V6): 150/204/6.200 | 1996 – 2000 (VR6): 240/3.000/3.4002000 – 2003 (V6): 245/2.500/5.500 |
1.9 D (1990 – 1995) | 1.896 | 44/60/3.700 | 127/1.700/2.500 |
1.9 TD (1993 – 2003) | 1.896 | 50/68/3.700 | 140/2.000/3.000 |
2.4 D (1990 – 2003) | 2.370 | 1990 – 1998: 57/78/3.7001997 – 2003: 55/75/3.700 | 1990 – 1998: 164/1.800/2.2001997 – 2003: 160/1.900/2.900 |
2.5 TDI (1995 – 2003) | 2.461 | 1995 – 2003: 75/102/3.5001998 – 2003: 65/88/3.6001998 – 2003: 111/151/4.000 | 1995 – 2003: 250/1.900/2.3001998 – 2003: 195/1.900/2.5001998 – 2003: 295/1.900/3.000 |
Actualizare model
Selecție de măsuri cu privire la modele.
Galerie imagini
Obiect de cult, cea mai nouă ediție.
Modelul „Bulli“ este în mod incontestabil un obiect de cult printre autovehiculele comerciale și a fost pus în circulație pentru prima dată în anul 1950. De la T1 la T6, în întreaga lume s-au vândut aproape douăsprezece milioane de autovehicule. Acum, seria constructivă beneficiază de o actualizare: modelul T6.1