Nu sunteți doar un client de camping pentru vreme frumoasă, ci vă aflați pe drum cu plăcere și în zilele reci. Foarte bine, astfel Grand California și dvs. vă potriviți foarte bine împreună. Rămâne doar întrebarea: Cum doriți să vă încălziți? Căci sursa de căldură nu este aceeași sursă de căldură. Alegeți din patru opțiuni exact pe aceea care se potrivește perfect planurilor dvs. de vacanță.
La unitatea centrală de operare cu touchpad pentru comanda încălzirii, alimentarea cu apă și instalația solară pot fi citite și reglare confortabil dintr-un singur loc, ceea ce face magnifică camparea modernă.
Elementul de operare este ușor accesibil în galeria plafonului. Ecranul tactil simplifică reglarea și programarea încălzirii în staționare.
Încălzirea aerului și a apei cu operare pe gaz (două butelii de gaz de 11 kg). Cinci fante de ventilație distribuie uniform aerul cald al instalației cu putere de 6 kW în habitaclu. În plus, sunt acumulați 10 l de apă caldă pentru bucătărie și baie.
În completare la funcțiile încălzirii apei și aerului cu operare pe gaz, încălzirea la bord poate fi operată și electric. Pentru aceasta, este necesară o sursă de curent externă.
Pe lângă funcțiile încălzirii apei și aerului cu operare pe gaz-electrică, vi se oferă o operare diesel-electrică. Astfel este atinsă o alimentare cu căldură deosebit de lungă și independentă și este salvată greutatea prin suprimarea celor două butelii mari de gaz. Pentru gătit este transportată o butelie de gaz de 5 kg.
Ea sprijină încălzirea la bord și prin funcția de programare, facilitează o preîncălzire de până la 60 de minute a autovehiculului, de ex. pentru dezghețarea rapidă a geamurilor cabinei șoferului.
Încălzirea aerului în staționare operată cu combustibil încălzește rapid habitaclul prin fantele de ventilație. Opțional, poate fi achiziționată o telecomandă.
Încălzirea aerului în staționare operată cu combustibil încălzește rapid habitaclul prin fantele de ventilație. În mod suplimentar, o încălzire a apei sprijină încălzirea la bord atunci când motorul merge. O preîncălzire a autovehiculului poate fi programată sau poate fi pornită cu telecomanda opțională.
Pe această pagină a modelului sunt descrise dotările. De cele mai multe ori nu se menționează dacă la dotarea respectivă este vorba de o dotare de serie sau de o opțiune care costă. Pentru mai multe informații despre dotările autovehiculului (dotări de serie/dotări suplimentare) vă rugăm să vă adresați celui mai apropiat distribuitor autorizat Volkswagen Autovehicule Comerciale sau să folosiți configuratorul Volkswagen Autovehicule Comerciale. Autovehiculele arătate în această prezentare pot să difere în unele detalii de programul de livrare actual.
Valorile privind consumul și emisiile de CO2 au fost determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite vehicule noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP - World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC - New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet https://www.vw-vehicule-comerciale.ro/wltp. Informațiile nu se referă la un anumit vehicul și nu constituie parte integrantă a ofertei, ci sunt destinate exclusiv scopurilor comparative între diferitele tipuri de vehicule. Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați in timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.