Logo nou și experiență digitală nouă pentru clienți: Volkswagen Autovehicule Comerciale (VWN) își activează noua imagine de marcă - simultan cu marca Volkswagen Autoturisme.
- Heinz-Jürgen Löw: "Momentul potrivit pentru o nouă imagine de marcă"
- Logoul mărcii, precum și domeniile marketing și comunicare sunt adaptate
Omul în centrul atenției. Niciodată marca Volkswagen Autovehicule Comerciale nu a fost mai aproape de clienții săi : "Începem exact în acest moment, odată cu introducerea noului model T6. Mai digital, mai interconectat și mai modern ca niciodată", spune Heinz-Jürgen Löw, director distribuție și marketing. "VWN se prezintă în plus de la începutul acestui an cu ID. BUZZ, cel mai încărcat de emoții autovehicul pentru mine din familia ID. Pentru introducerea mărcii reconcepute VWN nu poate exista un moment mai bun."
Tobias Volkmer, director marketing și marketing de produs VWN: "Marketingul nostru devine mai digital și mai interconectat. Suntem peste tot acolo unde putem ajunge rapid și emoțional la clienții noștri." VWN a fost implicată în procesul de dezvoltare al imaginii mărcii Volkswagen într-un mod complet integrat. "La adaptarea pentru VWN însă, am insistat în mod special în a dezvolta o interpretare perfectă pentru grupurile noastre țintă . Aici, în special subiectul autenticitate are un rol esențial ", spune Volkmer.
Transformarea devine vizibilă pas cu pas începând de astăzi: în mod succesiv, de la comunicarea prin imagini, la întregul Corporate Design al tuturor materialelor tipărite, la prezența online, precum și la partenerii comerciali, până la imaginea efectivă a mărcii, logoul, totul va porni pe noul drum. Și astfel va sublinia transformarea mărcii dintr-un constructor clasic de mașini care produce autovehicule comerciale ușoare într-un furnizor modern de soluții de mobilitate pentru viitor.